Jak w dzisiejszych czasach zrobić dobry biznes?

dobr biznes„Będą z tego ogromne pieniądze” powiedział Jeremy Kuempel, inżynier z MIT, którego biznes, Blossom Coffee budują maszynę do automatyzowania parzenia kawy Trzeciej Fali. „Wzięcie 95 % rynku, który lubi mleko i cukier i bycie w stanie zmienić ich w osoby pijące kawę której potrafią rozróżnić kawę z Etiopii od tej Kenijskiej.

Dobry biznes? jak podeszli do tego z głową

Ślizgali się po wspólnych miejscach zgromadzenia firmy gdzie rozładowali swoje narzędzia handlu : naostrzone młynki, precyzyjne wagi, wiele specjalistycznych urządzeń podgrzewających i cztery torby drogi fasolek. Ci misjonarze kawy byli wysłani przez Joyride, Queens mającą swoje siedziby w Nowym Jorku firmę, którea przekwalifikowała podnienia ludzi z Amerykańskich korporacji. W ciągu 3 lata Joyride nawiązały znajomości z „czterema wielkimi” – największymi producentami kawy takimi jak Stumptown, Intelligetsia, Counter Culture i Blue Bottle. Typowo, dyrektory zakupili kofeinę która napędzała ich pracowników w taki samo sposób jak wkłady do drukarki i papier toaletowy – w ogromnych ilościach. Wszystko co dostarczyło Joyride było już palone i gotowe do podania. ” Pracujemy aby wyeliminować kawę w kubkach na zawsze”, powiedział człowiek pracujący dla Joyride, nawiązując do plagi kawy takiej jak Starbucks, która zaczęła dominować zarówno w naszych domach jak i biurach.

Pracownicy zaczęli zastanawiać się nad smakiem takich kaw jak Brazil Samambaia czy Trzej Afrykańczycy. Niektórzy z nich to kawowi snobi i to dla nich moment na obronę. 30 latek w koszulce wyraził zachwyt nad perspektywą, że jego firma może pić łuskaną kawę w firmowej


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>