Czy Starbucks jest symbolem szybkiego życia?

kawa starbucksPrzez ostatnią dekadę, produkty takie jak jogurt, czekolada czy sok zrobiły wielki przeskok z masowej produkcji na wiekszą delikatność. Niektórzy dominujący konsumenci nie próbują już ukryć ceny 9zł za tabliczkę czekolady wielkości Snickersa czy 11zł z wyciskany sok.

Nie tylko stał się to najszybciej rozwijający rynek, ale zaczęli oni tworzyć multi milionowe markety, które nigdy wcześniej nie istniały. Grecki jogurt był kiedyś mało znanym jogurtem będącym 1 % ze sprzedanym jogurtów w USA w roku 2007. Następnie Chobani wkroczył na scenę, zniechęcając klientów do słodzonych Yoplaits. Teraz jogurt Grecki zajmuję 40 % z 7.4 bilionowego rynku jogurtów, podczas gdy firmy takie jak Danone czy General Mills ścigają się próbując nadrobić.

Antyteza Starbucksa

Na wiele sposobów, Blue Bottle jest antytezą Starbucksa. Każdy kubek kawy – który kosztuję od 4zł do 7zł – jest mielony ręcznie, zajmując przynajmniej trzy i pół minuty. Duże, średnie czy inne rozmiary nie są dostępne, jest tylko jeden rozmiar. Te kawiarnie nie są budowane dla wolnych strzelców do siedzenia ze swoimi laptopami, nie mają one Wi – FI. Patrząc na rzadki rodzaj fasolek, którzy sprzedawcy mielą nie ma żadnej gwaracji stałej produkcji, co jest prawdopodobniej w tym wypadku największą zaletą przeważającą na korzyść Starbucksa.

Ale na inne sposoby, Blue Bottle idzie śladami Starbucksa. Oczywiście, Starbucks ma 20,000 sklepów a Blue Bottle’s tylko 14. Ale inwestorzy Blue Bottle’s są przekonani że smak, jakoś i doświadczenie – te same atrubuty które odróżniają Starbucks od lokalnych knajp i dostawców – odbiorą im sporą liczbę klientów. ” Kiedy raz spróbujesz ich kawy, nie możesz przestać” twierdzi entuzjasta Kevin Rose z Google Ventures, kolejny sponsor. Blue Bottle działa teraz w tempie, które nie jest typowe dla powolnych ruchów kawowych: Ma w planach podwojnie swojej działalności w przyszłym roku, a w tym pierwsze lokale międzynarodowe ( Tokyo ) i otwiera się w szeroko znanych miejscach takich jak Rockefeller Center na Manhattanie.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>